Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

הפועל תל אביב כדורסל

הפועל תל אביב ניצחה 6267 את הפועל חולון. מכבי תל אביב היא קבוצת כדורסל ישראלית שנוסדה בשנת 1932זהו מועדון הכדורסל המעוטר ביותר בתולדות הכדורסל הישראלי ואחד מהידועים והמובילים ביותר באירופה בכל הזמנים.


Vqwxmeq35yvhim

הפועל תל אביב עלתה במערך זהיר במיוחד וניסתה בעיקר להתגונן.

. ניקיטה רוקאביציה 52 ואיאד אבו עביד 78 כבשו בפנדלים שי אליאס רק איזן זמנית 67. אזולאי צפוי לשוב לאימונים בהדרגה בעוד כשבועיים ויפספס בוודאות את משחקי הליגה נגד מכבי נתניה ומס. פי טוקוטו גיל בני גיימס יאנג עידן זלמנסון וגייקובן בראון. הפועל באר שבע גברה הערב רביעי 12 על הפועל תל אביב והבטיחה הישארות בפסגת ליגת העל גם בתום המחזור ה-11.

אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה. חולון נכנעה בחוץ להפועל חיפה. באר שבע גברה 8288 על הפועל תל אביב. אלא שאחרי כמה החמצות של חיפה גרינפלד הורה על פנדל גבולי לאדומים אחרי ספק עבירה של אבו פאני על רוזה ברחבה ואיינבינדר קבע 01 35.

אחרי שגברה על מכבי תל אביב במחזור הקודם קבוצתו של מאוריציו בוסקאליה נכנעה מול הנציגה השנייה מהעיר. הקבוצה זכתה 55 פעמים באליפות ליגת העל הישראלית 45 פעמים. אתר מועדון כדורסל מכבי תל אביב המועדון הגדול והמצליח ביותר באירופה. 15 נקודות של גייקובן בראון נתנו לדני פרנקו ניצחון שני העונה והרבה.

מנגד הפועל פתחה עם גיי. ללא רמי הדר שעזב ורגע לפני שיגיע מחליפו כריסטופורוס ליבאדיוטיס הפועל באר שבע קטעה את רצף ההפסדים עם. אלא שחיפה לא נבהלה וממש לפני. מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין קינן אוואנס עוז בלייזר גייק כהן ואנטה זיזיץ.

סיקור משחק מכבי תל אביב נגד הפועל נוף הגליל בתאריך - 01122021 הרכבים אירועים חיים מהמשחק וסיכומו טבלה עדכנית בזמן המשחק עכשיו באתר ערוץ הספורט. קשר הפועל תל אביב שלומי אזולאי עבר היום בדיקה אולטרסאונד וממנה עולה שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי.


הפועל תל אביב וג ייקובן בראון מחכים להפועל ירושלים ספורט 1


הפועל תל אביב דני פרנקו אישר זה שחקן החיזוק שאנחנו רוצים ספורט 1


בקלילות הפועל תל אביב הביסה את עירוני נס ציונה 79 105 בדרך לרבע גמר גביע ווינר כדורסל הארץ


בקלילות הפועל תל אביב הביסה את עירוני נס ציונה 79 105 בדרך לרבע גמר גביע ווינר כדורסל הארץ


Israel Basketball Super League Israel Basketball 2018 19 Season Hapoel Span Class Eng Special Font Sp Span Tel Aviv

Posting Komentar untuk "הפועל תל אביב כדורסל"